Saturday, April 21, 2007

Ikväll är det jobb. Ska bli skönt med lite cash igen. Studentlivet är fattigt för en slösa som jag. Särskillt när det är långt kvar till lön då de sista slantarna går till elräkning på 500 spänn. Kassa på att räkna vad det verkar som, har ju för sjutton sagt upp mitt "medlemskap" hos dem.

Var hemma och lekte med fölungen igår, underbara bäbis! Filmade och fotade ännu mera. Så otrolig söt och livlig. Lillasyster fick sig en puss utav henne, rakt på munnen!

Imorgon åker jag och hälsar på pojken. Bästisen övertygade mig om att man minsan inte alls kunde vara ihop utan att man pratat om det. Det kändes bra. Så länge jag inte lovat honom något så kan jag leva med mig själv. Men får nog tala om för den underbaraste killen i hela världen vad jag är, samt framförallt vad jag inte är, redo för. Vill aldrig mer ha osäkerheten och plikten från mitt förra förhållande. Aldrig.

Tvättar idag, så jäkla produktivt :)

Måste snart ner i tvättsugan igen, samt laga käk! Hittils idag har jag endast ätit
en tallrik fil imorse, med banan
en 200g chockladkaka, digestive!
samt druckit två stycken billiga powerdrinks a la willys

Jag undrar varför jag blir sjuk ibland :P

No comments: