Monday, May 7, 2007

Födelsedag!

I lördags fyllde jag hela 21 år, vilket firades med smårgåstårta och partaj så det stod härliga till. Han kunde dock inte komma, jobb? En lördag? Kändes ju som vråldiss, och jag bestämde mig nästan för att det var okej att ragga. Haha, om det hade funnits något att ragga på då vill säga :)

Det gjorde det inte, absolut torrt på hela lilla stället, men men. Fick sova hos kompisen och hon hjälpte mig städa upp i söndags, inte fel. Massa massa att göra i skolan, men hann med att träna nu ikväll, så jäkla härligt. Underbart att dansa...

Nästa lördag är det fest på vishan, en del bugg, jäger och snygga bönder är utlovat. Låter perfekt tycker jag, dessvärre tar det ett bra tag innan jag kan åka till honom. Attans. Bestämma mig hur jag ska göra med dessa pojkar? Nää, varför det när jag kan våndas som nu :P

No comments: